piątek, 22 czerwca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA!

Dzień Dobry:)
Dzisiejszy post jest pisany tak wcześnie,gdyż mam wolne w pracy ale i również mam gości,także korzystając z okazji,że jeszcze śpią,mam chwilę dla Was:)
Wczoraj otrzymałam paczkę od firmy El Masri Group : http://elmasrigroup.pl/ :)

Co było w środku?
- Naturalna gąbka
- Pasta cukrowa EASY do depilacji
- Pumeks naturalny
- Woda różana


Do tej pory nie miałam styczności z tą firmą,również produkty,które otrzymałam są dla mnie NOWOŚCIĄ,przetestuję je,dlaczego NIE,recenzje wkrótce:)

Udanego Dnia Drogie Panie:)

13 komentarzy:

  1. gąbka wygląda na interesującą, lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to jesteś szczęściara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem:)Spróbuj,może i Tobie się poszczęści:*
      Trzymam kciuki:)

      Usuń
  3. właśnie przed chwilą listonosz dał mi paczkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi nawet na meila nie odpisali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo naturalne rzeczy, ale ciekawe, przyjemnego testowania:)

    Przy okazji zapraszam na swoje pierwsze rozdanie na moim blogu, które potrwa jeszcze tylko 3 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te produkty sa bardzo ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń