środa, 6 czerwca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA!

Witajcie:)
Tak,jak Wam obiecałam wczoraj,dzisiejszy post będzie w całości poświęcony mojej nowej WSPÓŁPRACY z Labolatorium Kosmetycznym Dr Ireny Eris : http://www.eris.pl/ :)
Dzięki uprzejmości Pani Magdaleny Pawłowskiej oraz Pani Anny Pilip
otrzymałam do TESTÓW takie oto wspaniałości:)


DR IRENA ERIS:
-SENSIGENIC - hipoalergiczny krem głęboko nawilżający 50 ml
-SENSIGENIC - koloryzujący hipoalergiczny  krem nawilżający 30 ml
-SENSIGENIC - hipoalergiczny krem wygładzający i redukujący cienie pod oczami 15 ml
-CLEANOLOGY - maseczka głęboko oczyszczająca 75 ml
-CLEANOLOGY - peeling enzymatyczny 75 ml
-CLEANOLOGY - peeling drobnoziarnisty 75 ml
-CLEANOLOGY - żel do mycia twarzy 200 ml
-CLEANOLOGY - tonik do cery mieszanej i tłustej 200 ml

PHARMACERIS:
-SEBO - ALMOND PEEL - krem peelingujący 50 ml
-PURI - SEBOSTATIC - pianka głęboko oczyszczająca 150 ml
-PURI - SEBOTONIQUE - tonik normalizujący 200 ml
-SEBOSTATIC - aktywny krem przeciwtrądzikowy 50 ml
-EMOLIACTI - emolientowy żel do mycia ciała 250 ml
-EMOLIACTI - regenerujący krem - masło do ciała 225 ml
-CELLU FREE - antycellulitowy krem - żel 150 ml
-CELLU FREE - antycellulitowy peeling myjący do ciała 225 ml
-H-NUTRIMELIN - aktywny szampon regenerujący do włosów suchych 250 ml
-H - NUTRIMELIN - odżywka regenerująca 150 ml

LIRENE:
-STOP CELLULIT - antycellulitowy peeling myjący 200 ml
-STOP CELLULIT - antycellulitowe serum ujędrniające 200 ml
-GŁĘBOKIE NAWILŻANIE - serum do ciała 200 ml
-SHOWER OLIVE - żel + oliwka 250 ml
-DERMO PROGRAM - krem regenerujący do stóp 75 ml
-CITY MATT - fluid matująco - wygładzający 204 NATURALNY,207 BEŻOWY 30 ml
-DERMO PROGRAM - dwufazowy płyn do demakijażu oczu 125 ml
-DESIGN YOUR STYLE - matujący kremowy mus 50 ml
-DERMO PROGRAM - krem jedwabiście regenerujący 50 ml
-DERMO PROGRAM - krem matująco - nawilżający 50 ml

UNDER TWENTY:
-ANTI ACNE - tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom 200 ml
-ANTI ACNE - kremowy żel do mycia twarzy 150 ml
-ANTI ACNE - fluid matujący 110 SANDY MATT,120 NATURAL MATT,130 BEIGE MATT 30 ml

To wszystko:)Jestem bardzo SZCZĘŚLIWA i obiecuję,że nie zatrzymam tego wszystkiego dla siebie,niedługo zorganizuję ROZDANIE i podzielę się z Wami tymi wspaniałościami:)
A co Wam podoba się najbardziej?Może miałyście już z czymś do czynienia?Co polecacie?:)

18 komentarzy:

  1. Ja też pisałam,niestety żadnej odpowiedzi nie otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj Gonia,nie poddawaj się po jednym e-mailu:)

      Usuń
  2. Również pisałam i także nie otrzymałam odpowiedzi:(
    Ale tobie z całego serca gratuluję:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny, jak udało Ci się nawiązać tak świetną współpracę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem...Pierwszy raz się nie udało,ale za drugim już tak:)Tak więc nie poddawajcie się Drogie Panie i piszcie:)

      Usuń
    2. Ja mam chyba jeszcze za mało `rozsławiony` blog, bo jedyna współpraca to sudomax, albo po prostu nie umiem tego zrobić tak jak trzeba :D

      Usuń
    3. Sama widzisz,że mój blog również nie jest bardzo znany,a jednak szczęście się do mnie uśmiechnęło,jednak na tyle e-mail co wysłałam do różnych firm,to na prawdę niewiele doszło do skutku.

      Usuń
    4. Aj no nic, trzeba próbować! Gratuluję Ci z całego serucha i miłego używania! :))

      Usuń
  4. jejku ile kosmetykow :) gratuluje wspolprac jak ty to robisz :):) :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza,tak duża współpraca,sama nie wiem,jak mi się udało:)

      Usuń
  5. gratulacje! same świetne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam ten peeling Lirene ! :) Jest genialny :) Też chcę taką paczuchę do testów ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Wspaniałe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kosmetyki ;)
    i to wszystko od jednej firmy ? od doktor Ireny Eris ?
    ona tak wysyła ? ja też bym mogła otrzymać takie kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie TAK:)Możesz spróbować napisać do Dr Irena Eris e-mail:D Życzę powodzenia:)

      Usuń
  9. gratulacje współpracy :)


    Obserwuję i zapraszam na rozdanko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. super paczuszki :) ja dostałam coś innego :) ale niektóre kosmetyki te same :)

    OdpowiedzUsuń