wtorek, 5 czerwca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA!

Moje Drogie:)
Dzisiejszy dzień minął mi bardzo męcząco...Niedawno wróciłam do domu po 12H pracy,ale w domu czkały na mnie dwie NIESPODZIANKI:)Dwie przesyłki,które sprawiły mi TYYYLE radości:)
Zobaczcie sami:)Pierwsza przesyłka na,którą z niecierpliwością czekałam była od Pani Anny Pilip "Lirene,Under Twenty" oraz Pani Magdy Pawłowskiej "Dr Irena Eris,Pharmaceris" http://www.eris.pl/ ,którym serdecznie DZIĘKUJĘ za wszystko:)
OSOBNY post z dokładnymi zdjęciami oraz informacjami o mojej nowej WSPÓŁPRACY z Panią Anną i Panią Magdą już jutro:)
Druga przesyłka była od firmy AVET Pharma http://www.avetpharma.pl/ ,w której otrzymałam do przetestowania suplement diety CELLU OFF:)Cieszę się szalenie,gdyż od dawna mam problem z cellulitem i mam nadzieję,że nareszcie będę miała szansę,aby go zwalczyć:)
Dokładniejsza relacja z TESTOWANIA CELLU OFF,już po zakończeniu testowania:)

P.S Przepraszam Was bardzo,że nie opiszę dzisiaj dokładnie swoich przesyłek,ale jestem troszkę zmęczona po całym dniu pracy i w dodatku internet troszkę się buntuje...Mam nadzieję,że jutro pozwoli mi wszystko,dokładnie Wam opisać:)Spokojnej NOCY Kochane:)

13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę współprac! :) Zapraszam do siebie na mini rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już biorę w nim udział:)Wspaniałe nagrody:)

      Usuń
  2. no to już nie moge sie doczekać :)


    i zostaw u mnie adres maila w konkursie na Beauty Blender ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne współprace nawiązałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wspolpracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę:(

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń