poniedziałek, 18 czerwca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA! + WYGRANA:)

Moje Drogie Panie!
Dzisiaj,po 11,5 H w pracy wybrałam się na pocztę po odbiór przesyłek,które czekały na mnie kilka dni...Od wczoraj zastanawiałam się,co do mnie przyszło...BlogBox "którego nadal nie mam" czy wygrana w CANDY u Bambusowego Raju,a może to coś zupełnie innego...:p
Moja ciekawość nie zna granic...
Tak więc...Odebrałam dwie przesyłki:)
Pierwsza z nich,to nowa WSPÓŁPRACA,którą nawiązałam z Panem Piotrem Piwowarskim z firmy KolagenColway : http://www.kolagen-colway.info/ .
W ramach WSPÓŁPRACY otrzymałam:
- Kolagenowy żel do mycia twarzy 250 ml
- Delikatny,bezalkoholowy tonik do twarzy 125 ml

Dodatkowe informacje na temat produktów,już niebawem:)
Dziękuję serdecznie Panu Piotrowi Piwowarskiemu za udostępnienie mi produktów do TESTÓW:)

W drugiej przesyłce,jaką dzisiaj odebrałam była WYGRANA w CANDY u Bambusowego Raju:
http://bambusowy-raj.blogspot.com/ :)Jest,to moja pierwsza WYGRANA,dlatego jestem bardzo szczęśliwa i chcę serdecznie PODZIĘKOWAĆ Słonecznikowi za tak WSPANIAŁĄ nagrodę:)
Oto moja NAGRODA:

Nie będę Wam wymieniała wszystkiego z osobna,gdyż za dużo tych wspaniałości,ale jak wpadło Wam coś szczególnie w oko,napiszcie a w pierwszej kolejności przetestuję i opiszę:)

Spokojnej nocy:*

9 komentarzy:

  1. ale świetne rzeczy dostałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Faktycznie Pan Piotr jest przemiłą osobą.
    Świetne to candy ;) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. :) fajowe paczunie, gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zeczy sa swietne i mam taka sama kosmetyczke :D

    OdpowiedzUsuń