wtorek, 19 czerwca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA! + BlogBox:)

Witajcie:)
Ależ dzisiaj gorąco...U Was również?Spędziłam w pracy 10,5 H a po powrocie do domu czekały na mnie same NIESPODZIANKI:)
Nawiązałam nową WSPÓŁPRACĘ z firmą FENNEL i dzięki uprzejmości Pani Karoliny Wilczyńskiej otrzymałam do testów :
- Peeling do ciała o zapachu ciasteczek z czekoladą 300 g
-Masło do ciała Plumeria 200 g

http://www.fennelcos.pl/  ZAPRASZAM:)

Kolejna przesyłka zawierała dwa produkty do testów od Pani Anny Pilip "Lirene,Under 20":)
Do testów otrzymałam :
- Lirene - LACTIMA ODŚWIEŻANIE - żel do higieny intymnej 300 ml
- Lirene - LACTIMA ŁAGODZENIE - kremowy płyn do higieny intymnej 300 ml

Pani Aniu - DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ :)

http://lirene.pl/  ZAPRASZAM:)

Jest!Jest!Jest! Mój BlogBox:)
Otrzymałam go od Gosi "Margolci" z bloga :
http://www.swiat-margolci.blogspot.com/
Dziękuję! Jest WSPANIAŁY.
Wszystko,ale to wszystko mi się podoba:)


Oto co dostałam:
- Yves Rocher - Sebo Specific - Delikatny peeling oczyszczający do skóry tłustej i mieszanej 150 ml
- Paese - Podwójny cień do powiek 626 TWINS
- Carmex - Nawilżający balsam do ust - Jasmine Green Tea 10 g
-Dove - Visiblecare - Renewing - Kremowy żel pod prysznic 55 ml
- Perfecta - Beauty Mask - Antybakteryjna maseczka na twarz 10 ml
+ próbki:)

DZIĘKUJĘ Ci Gosi "Margolciu" w 100% trafiłaś w moje UPODOBANIA:)

9 komentarzy:

  1. ciesze się, że Box dotarł :D
    nauczona doświadczeniem zapakowałam go tak pancernie, bo bałam się żeby poczta polska go nie rozwaliła :D
    miałam stresa czy Ci się spodoba czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz odetchnąć z ulgą:)
      Box jest WSPANIAŁY:)

      Usuń
  2. Zostałaś otagowana!
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam BOXY!
    Jeszcze nie miałam okazji dostać.
    A i gratki z okazji współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maseczka i Carmex są rewelacyjne<3
    gratuluję współpracy:)
    mi się nie udało:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ten peeling ciasteczkowy :) Wszystko genialne :)

    OdpowiedzUsuń