piątek, 15 czerwca 2012

NOWA - Celia NUDE + biustonosze:)

Witajcie...
Po pierwszym użyciu mojej Celia NUDE,pokusa była silniejsza i kupiłam sobie drugą:p
Mam teraz dwa odcienie 602 oraz 606,których mimo szczerych chęci Wam nie pokażę,jak wyglądają na ręce,gdyż bardziej swatch przypomina alergię skórną niż swatch:p Ale NUDE rządzi się swoimi prawami:)


Pierwsza z lewej,to Celia 606,którą kupiłam wczoraj a druga,to dzisiejsza Celia 602:)
Obie kupiłam po 9,90 zł i wszystkim Wam bardzo serdecznie je polecam:)

Chciałabym również napisać Wam krótki post o BIUSTONOSZACH,które są tak ważne w życiu każdej kobiety:)

Nie bez powodu kiedyś damy przekazywały sobie,jak największy skarb,adres dobrej gorseciarki.
Od biustonosza bowiem w dużej mierze zależy wygląd piersi.
Właściwie dobrany sprawi,że biust długo pozostanie jędrny i kształtny.
Zły model zaś może nawet...na stałe zdeformować piersi.Warto więc zrobić rachunek sumienia : czy na pewno mam na sobie dobry biustonosz?

Rozmiar biustonosza określany jest za pomocą kombinacji liczb i liter.
Liczba określa obwód biustonosza,litera określa rozmiar miseczki.
Obwód biustonosza dobiera się,mierząc bardzo ciasno i na wydechu rozmiar obwód klatki piersiowej pod biustem a następnie zaokrąglając go w dół co najmniej o 5 cm "np.77 cm do 70 cm".
W różnych krajach obwody staników oznaczane są w różny sposób - w numeracji europejskiej kolejne obwody rosną co 5 cm.
Biustonosze różnią się rozciągliwością i długością obwodów,wielkością miseczek,szerokością fiszbinów i długością ramiączek.Wszystkie te elementy wymagają dopasowania - doradztwem w tym zakresie zajmują się osoby,które przeszły specjalistyczne szkolenia z tego zakresu.Osoba przeszkolona do dobierania biustonosza "z reguły kobieta" nazywa się brafitterką.

Dzięki mojej Kochanej mamie stałam się szczęśliwą posiadaczką dwóch nowych biustonoszy.


Pierwszy z nich jest moim zdecydowanym faworytem:)
Pierwszy raz mam styczność z takim fasonem,drugi,to klasyczny krój:)
Oba kosztowały po 6 zł:)
Kocham JE:)Są mega WYGODNE:)
Pamiętajmy Drogie Panie,dbajmy o siebie i o swoją KOBIECOŚĆ:)

14 komentarzy:

  1. Mam pomadkę c Celi numer 602 kolorek śliczny,ale u mnie strasznie szybko schodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki są śliczne staniczki też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,w niedzielę odwiedzę Twojego bloga i zostawię kilka komentarzy,bo na komputerze u rodziców nie mogę się do Ciebie dostać;-/ Nie mam zainstalowanych wszystkich wtyczek...

      Usuń
    2. to może dlatego ja też nie mogę komentować u dagusi bo jak klikam opublikuj komentarz to mi się strona widget otwiera:-( a jakie wtyczki potrzebne są?

      Usuń
    3. Nie pomogę Ci,gdyż nie znam się za bardzo na tych wszystkich wtyczkach,muszę zatrudnić do tego mojego "M":p

      Usuń
  3. Uwielbiam te pomadki:)
    A co do produktów Isany to mam ich mnóstwo i jeszcze nigdy się nie zawiodłam:)
    Może po prostu skład tego produktu nie przypadł twoim włosom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz częściej mówi się o Celii. Muszę się nią bardziej zainteresować :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z pewnych powodów jutro usuwam mojego bloga jak byś chciała dowiedzieć się jaki jest mój nowy adres bloga to napisz na email : beatamotryka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam, ale w sklepie w którym ją kupiłam zapłaciłam ponad 12zł! Totalne zdzierstwo ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment ten sam a cena różna:-/

      Usuń
  7. ostatnio ogladalam filmik nieesi25 na yt ktora tez o tym mowila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadki są świetne, mam ocień 602 i 101 (ta z kolagenem) obie są super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój rozmiar biustonoszy nawet mojego nie obejmuje :D

    OdpowiedzUsuń