niedziela, 10 czerwca 2012

MIYO - nareszcie w Rzeszowie:)

Cześć Dziewczyny,co u Was?Jak mija niedziela?Odpoczywacie?:)
Ja jestem już po pracy,ciężki tydzień za mną...Jeszcze tylko dwa dni i wyjeżdżam na dłuuugi weekend do rodziców,już nie mogę się doczekać:)
Dzisiaj po pracy wybrałam się do Centrum Handlowego na zakupy,ale wróciłam z prawie pustymi rękami...Będąc jednak w drogerii moim oczom ukazała się szafa MIYO,pierwsza w Rzeszowie:)
Nie mogłam odejść od niej obojętnie i oto,co zakupiłam:
-Lakier do paznokci 10 NUDE 8 ml / 4,99 zł
-Kreskówka 02 SILVER GLITTER 4ml / 5,99 zł

A czy Wy również lubicie kosmetyki firmy MIYO?Jakie są Wasze ulubione?:)

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wispol w Millenium Hall:)

      Usuń
    2. oo fajnie ! ;p
      muszę się tam wybrać :D

      Usuń
    3. w końcu! Tyle szukałam tych kosmetyków u nas... Ale szkoda, że nie ma w innych Wispolach.

      Usuń
  2. Szkoda,że u nas nie ma wiele dobrego słyszałam o tyck kosmytykach...jednakże nigdy nie miałam przyjemności mnieć takowego w swym posiadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dwa lakiery z MIYO i jestem z nich bardzo ale to bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie widziałam u nas tych kosmetyków. Liner mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam jeszcze nic z Miyo, czaję się na lakiery mini drops :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie słyszałam o Mini Drops,gdzie są dostępne?

      Usuń
  6. dwa razy potrzymałam lakiery w ręce i odłożyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam niestety nic z tej firmy :-/

    OdpowiedzUsuń
  8. mamo to ja lece do Millenium!poluje na nie od dawna,a nie chcę kupować przez allegrroo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyjdzie Ci znacznie taniej i będziesz miała obiektywny wgląd na wszystkie produkty:)

      Usuń