poniedziałek, 25 czerwca 2012

DOUGLAS - Box Of Beauty - Już jest:)

Witam Was:)
Ja już po pracy a Wy?
Po powrocie czekała na mnie paczka od DOUGLASA:)
Cieszę się,że już jest i przyznam szczerze,że jestem zadowolona:)
Zobaczcie same...


ZAWARTOŚĆ:
-ANNY - lakier do paznokci 15 ml
-DOUGLAS NAILS HANDS FEET - mini pilnik do paznokci
-YVES SAINT LAURENT - maskara 2 ml
-CLINIQUE 7 DAYS SCRUB - peeling do twarzy 30 ml
-CK ONE SHOCK FOR HER - żel pod prysznic 30 ml

+ 2 próbki :
-męska dla mojego "M":)
-damska - HERMES PARIS - UN JARDIN SUR LE NIL 2ml

Jak Wam podoba się ta zawartość?

W piątek przy okazji zakupów w "Piotrze i Pawle" skorzystałam z promocji:
- 2 żele z oliwką pod prysznic LIRENE w cenie 1 : 2 szt. za 8,00 zł :)
Uwielbiam je!!!Są wspaniałe.

Dzięki Pani Annie z LIRENE poznałam pierwszy z żeli i również dzięki Niej moja skóra jest teraz bardziej nawilżona niż wcześniej - DZIĘKUJĘ:*

17 komentarzy:

  1. O jenyyyy jak ja kocham zapach Ck One Shock, jest nieziemski, zazdroszczę Ci tego żelu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł jaka promocja :o
    Box faktycznie bardzo fajny : )

    OdpowiedzUsuń
  3. wow niesamowity jest ten box :D

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowity kąsek, trzeba o tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha, smakowite kąski, trzeba o tym boxie pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa zawartość ;)
    Dobra promocja z tymi żelami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a to się kupuje boxy w douglasie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra box :-)
    Promocja- super trafiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że u nas nie ma tego Piotra i Pawła :) Świetny box a żeli nie stosowałam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie te boxy na razie nie ruszają

    OdpowiedzUsuń
  11. Box super ale już chyba Douglas boxów w Polsce nie będzie :(
    Zapraszam do mnie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję że nie udało mi się załapać na tego boxa:( za późno się zdecydowałam, że jednak go chcę :(

    OdpowiedzUsuń