poniedziałek, 4 czerwca 2012

"24 przykazania zadbanej kobiety":)

Na pewno nie raz zastanawiałyście się,dlaczego niektóre kobiety wyglądają tak rewelacyjnie.Jak,to robią,że ich cera jest zawsze świeża i wypoczęta,włosy pełne blasku,a makijaż nałożony perfekcyjnie?
Nie,wbrew pozorom wcale nie podpisały paktu z diabłem.Nie spędzają też całych dni przed lustrem czy u kosmetyczki.Po prostu powiedziały "good bye" niewłaściwym nawykom urodowym:)

1.Unikaj podkładów i pudrów w różowych odcieniach.
2.Nie używaj zbyt jasnego korektora wokół oczu.
3.Nie zapominaj,że masz brwi.
4.Podczas stosowania różu zachowaj umiar.
5.Zmień czarną mascarę na brązową.
6.Nie podkręcaj rzęs zalotką po nałożeniu mascary.
7.Zaprzyjaźnij się z bazą.
8.Unikaj zbyt ciemnej konturówki do ust.
9.Poznaj dobrany duet: podkład i puder.
10.Używaj właściwych pędzli i szczoteczek.
11.Nie noś tego samego makijażu przez cały czas.
12.Nie stosuj odżywek i masek z silikonami.
13.Poszukaj farb bez amoniaku.
14.Pozwól włosom wyschnąć naturalnie.
15.Nie używaj gumek recepturek.
16.Nie spiesz się podczas mycia włosów.
17.Nie szarp swoich włosów.
18.Nie zapominaj o używaniu toniku.
19.Pokochaj maski do twarzy.
20.Masuj twarz podczas nakładania kremu.
21.Śpij na plecach.
22.Zamiast odżywek do paznokci stosuj oliwkę.
23.Nie rozciągaj skóry wokół oczu.
24.Chroń skórę przed UV.

Dokładniejszy opis każdego z punktów znajduje się w CZERWCOWYM piśmie CLAUDIA:)
A Wy moje Drogie co sądzicie o tych ZASADACH?
Stosujecie się do którejś z nich,czy macie swoje własne?

P.S Oto moje mini-mini zakupy z Krakowa,gdzie Pani z AVONU w TESCO nie pozwoliła mi odejść z pustymi rękoma:)

PLANET SPA:
Krem do stóp z minerałami z morza martwego 75 ml / 10 zł:)Pachnie nieziemsko:)
RECENZJA wkrótce:)

14 komentarzy:

  1. warto zastanowić się nad tymi zasadami:) ciekawe są i na pewno pomocne;)

    ps. u mnie nowa notka zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serię z Avon-PLANET SPA. Rzeczywiście zapach tych kosmetyków jest przepiękny a działanie jeszcze lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja natomiast strasznie nie lubię tego zapachu, dla mnie jest strasznie taki... ziemisty, moja mama go uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam cała kolekcje plamet spa ,bardzo fajny blog dodaje do obs :)! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)Jest mi bardzo miło czytać takie komentarze:)

      Usuń
  5. Mam ten krem ! ;D Jest cudny <3 Krem do rąk z tymi minerałami tez :)
    Chyba jutro sobie kupię ta gazetę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto,bo jednak 25% mniej,jest OK:)

      Usuń
  6. najbardziej mnie rozśmieszyła ta o pamietaniu o brwiach :) domyslam sie ocochodzi ale w glowie mam wyobrazenie siebie podczas malowania i powtarzanie- mam brwi mam brwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe...A ja wciąż nie mogę swoich ujarzmić:P

      Usuń
  7. musze wkoncu zamowic cos z planet spa :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć z tych zasad stosuję. Niektóre jednak ciężko byłoby mi zastosować jak np. spać na plecach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po wyróżnienie :-) http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/2012/06/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń