środa, 23 maja 2012

ZAKUPY!

Moje wczorajsze zakupy:)
Nie omieszkam się nimi pochwalić:)

Drogeria ROSSMANN od poniedziałku 21.05.2012 ma nową gazetkę promocyjną:)
Co przykuło moją uwagę?
Przy zakupie dwóch dowolnych produktów z DOVE " wykluczając mydło w kostce" otrzymujemy jako GRATIS do wyboru:
-przywieszkę do łańcuszka z W.KRUK
-bransoletkę z YES
Jak widzicie jak wybrałam bransoletkę i stwierdzam,że upominki są warte uwagi:)
Nie wiem czy jest,to prawdziwy W.KRUK i YES,czy tylko ta biżuteria koło tych firm leżała,ale cieszę się,że ją mam:P
Co kupiłam?
-DOVE - Żel pod prysznic "Go Fresh" ze śliwką i kwiatem wiśni 250 ml / 8,99 zł
-DOVE - Antyprespirant "Natural Touch" z minerałami z morza martwego 150 ml / ok.11,50 zł "zapomniałam ceny"
- DERMIKA - Maseczka głęboko oczyszczająca "PERFEKCJA" 10 ml / ok.4,50 zł

Używałyście któregoś z powyższych produktów?Sprawdził się na Was?:)
Pozdrawiam i życzę udanego dnia:)

12 komentarzy:

  1. Właśnie oglądałam tą ulotkę,ale tam było,że dezodorant.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w ulotce tak,jest ale tak na prawdę dostajesz do dwóch wybranych produktów DOVE,oprócz mydła w kostce:)

      Usuń
  2. ja polecam wszystkie maseczki z Dermiki, a sama chyba polecę po jakieś produkty z Dove bo mam chrapkę na jakieś błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto,bo biżuteria jest dobrej jakości:)

      Usuń
  3. Ja się wybieram do Rossmanna dzisiaj, może załapie się na tą promocję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im szybciej,tym lepiej,gdyż GRATISY idą,jak świeże bułeczki:)

      Usuń
  4. bardzo lubie zele do kapieli dove

    OdpowiedzUsuń
  5. ladna ta branzoletka :)
    lubie takie promocjie w sklepach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie ciekawa promocja :)
    nie długo będę w Rzeszowie Rossmana pewnie też odwiedzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rossmann potrafi czasami mile zaskoczyć GRATISAMI o ile trafi się w porę,zanim się skończą:-/

    OdpowiedzUsuń