wtorek, 29 maja 2012

Wszyscy mają SLEEK'a a ja...

Witajcie Drogie Panie:)
Na dziś przygotowałam dla Was kilka postów,dlaczego aż kilka?
Nadmiar informacji,który mam dla Was do przekazania sprawił,że w jednym poście się,to wszystko nie zmieści:P
Od czego zacznę:)Od wczesnego prezentu na Dzień Dziecka,który sama sobie zrobiłam:)

Większość z Was ma już swojego SLEEK'a a ja kupiłam sobie H&M'a za 29,90 zł:)
Jestem zadowolona,mam wszystkie cienie w jednym miejscu:P
Mogę zacząć czarować:)A jak Wam podoba się mój zakup?:)

11 komentarzy:

  1. Jakoś mi te kolory nie pasują. Jestem ciekawa jedynie granatu z ostatniego rzędu. Ale każdy lubi co innego więc ważne, że Tobie się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również nie wszystkie się podobają,ale większość jak najbardziej:)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nad nią ale dla siebie kupiłam paletkę W7 - 77 cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz jak się sprawują i jak pigmentacja ? Bo to mnie ciekawi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to za dużo niebieskim odcieni, ale oby tobie posłużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. napisz jak z jakoscia tych cieni, bo ja rowniez zastanawiam sie nad nimi ale nie wiem jak z jakoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko,je wypróbuję,dodam recenzję,przyznam,że sama jestem ciekawa,jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakich pędzli używasz do oczu ?

      Usuń
    2. Sama nie wiem jakie one są,gdyż nie kupowałam jeszcze takich droższych,obecnie mam pędzelek z NATURY,który kupiłam za 6 zł :P

      Usuń