piątek, 25 maja 2012

ShinyBox - pomożecie?:)

ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca. To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie lususowych produktów oraz ich wypróbowanie przed zakupem.
Nasze produkty, to kosmetyki polskich oraz zagranicznych marek. To produkty o takiej objętości, która pozwoli Ci je w pełni przetestować i ocenić czy są dla Ciebie idealne!
Co miesiąc otrzymasz informacje na temat kosmetyków, które znajdziesz w aktualnym ShinyBox'ie oraz sposoby ich użycia. Nie zwlekaj! Dołącz do klubu ShinyBox już dziś! 
 Moje Drogie Panie!Postawiłam wszystko na jedną kartę i chcę zbierać SHINY STARS na swojego wymarzonego SHINY BOXA:)Na początku wydawało mi się,to nierealne,ale dlaczego nie spróbować?
Warto walczyć o swoje marzenia,nawet o te najmniejsze:)
Więc jeżeli chciałybyście pomóc mi w jego spełnieniu,załóżcie swoje konto,dzięki czemu,ja dostanę 5 SHINY STARS za każdą z Was:)Będę ogromnie wdzięczna:)Ważne,żeby Wasze konto było założone wchodząc,przez link,który podam poniżej:
Bardzo,bardzo,bardzo Wam DZIĘKUJĘ za pomoc:):*

2 komentarze: