sobota, 26 maja 2012

RECENZJA - ZIAJA - ULGA DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ - KREM!

Sobota - odrobina odpoczynku po męczącym tygodniu,planuję na dzisiaj GRILLA z moimi bliskimi,już dawno nie jadłam nic tak bardzo kalorycznego:P
A jak Wy macie zamiar spędzić weekend Drogie Panie?:)

ZIAJA - ULGA DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ - KREM UJĘDRNIAJĄCY NA NOC,REDUKUJĄCY PODRAŻNIENIA! 50 ml / 10 zł


WSKAZANIA: Dysfunkcje skóry wrażliwej i swędzącej, wiotkiej z osłabioną jędrnością i elastycznością.
Nawilżająca, bogata w substancje czynne emulsja o wysokiej aktywności łagodzącej i ujędrniającej. Zapewnia bezpieczeństwo stosowania, działa jak kojący kompres, zawiera tylko niezbędne składniki receptury.
ZALETY:
- preparat hypoalergiczny, bezzapachowy,
- 0% barwników,
- 0% silikonów,
- 0% olejów mineralnych,
- minimalna bezpieczna ilość konserwantów,
- testowany pod kontrolą dermatologiczną.
DZIAŁANIE:
1. Łagodzenie skóry wrażliwej:
- zapewnia natychmiastowy efekt kojącego kompresu,
- łagodzi zaczerwienienie i uczucie pieczenia naskórka,
- redukuje szorstkość, suchość i nadmierne łuszczenie.
2. Ujędrnianie skóry wrażliwej
- wyraźnie zwiększa spoistość tkanki łącznej,
- intensywnie ujędrnia, uelastycznia i wygładza skórę,
- redukuje zmarszczki i zapobiega przedwczesnemu starzeniu.
3. Regeneracja skóry wrażliwej
- uzupełnia ubytki fizjologicznych lipidów skóry,
- odnawia i wzmacnia barierę ochronną naskórka,
- usprawnia naturalne procesy nocnej regeneracji.

Krem nanieść na skórę twarzy i dekoltu oraz wokół oczu, delikatnie wklepać.
Stosować na noc. Na dzień polecamy krem łagodzący redukujący podrażnienia.
 *Przepraszam,za tylko jedno zdjęcie,ale musiałam je zapożyczyć z internetu,gdyż mój aparat się na tę chwilę zbuntował i nie mogłam wykorzystać swoich zdjęć,wybaczcie:)

RECENZJA:
Jak dla mnie krem spełnia swoje zadania w 100%.Cały powyższy opis się zgadza i tak na prawdę,nie mam się do czego przyczepić.Stosuję go od dłuższego czasu i zauważyłam znaczną poprawę kondycji mojej cery,jest bardziej nawilżona i napięta,nie widać oznak zmęczenia:)Poza tym krem jest wydajny i szybko się wchłania.Na chwilę obecną,jest to mój faworyt w dziedzinie kremów do twarzy na NOC.
Moja ocena,to 6/6.

9 komentarzy:

  1. Dla mnie jeśli chodzi o jego pierwotne zastosowanie, czyli na twarz jest kompletną porażką. Nie robił kompletnie nic a do tego twarz się po nim tak świeciła zarówno po tym na dzień jak i na noc (co w nocy nie było zbyt wielkim problemem :)). Ale za to świetnie się sprawdził na poparzenia słoneczne, które miałam na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosowałam go jeszcze nigdy, ale może się skuszę jak wykończę swoje kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Ty tego grilla planujesz w mieście rodzinnym może ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem:)Chętnie bym się z Tobą Gosia zobaczyła,ale jutro już wracam do Rzeszowa:)Ale jak przyjadę następnym razem,to musimy się umówić:)

      Usuń
  4. uwielbiam kosmetyki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie posiadam krem Ziaja HerbikaPlant z czarnym bzem, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojoj no szkoda szkoda,napisz jak będziesz następnym razem :) To grillowanko na bank udane :) My się zastanawiamy czy nie iść na Wielki Piec,jednakże dużemy się nie chce lenia złapał a ja mam ochotę mu wkopać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziaja to musi być dobra ;)

    OdpowiedzUsuń