czwartek, 24 maja 2012

RECENZJA - ZIAJA - SOPOT SPA - MASŁO DO CIAŁA!

Hello:)
Co Wam dzisiaj polecę?Masło do ciała,którego używam i,które lubię:)

ZIAJA - SOPOT SPA - MASŁO DO CIAŁA! 200 ml / ok.10 zł

Uzupełnia niedobory lipidów,regeneruje naturalną barierę ochronną,wyraźnie poprawia elastyczność i miękkość naskórka.Pozostawia skórę delikatną,aksamitną w dotyku.Ma przyjemny orzeźwiający zapach.

RECEPTURA MŁODOŚCI:
solanka sopocka,hydro-retinol,Porphyra umbilicalis,Laminaria digitata,Enteromorpha compressa,omega 3,omega 6,wit.E

SPOSÓB UŻYCIA:
Wmasować grubą warstwę  preparatu na oczyszczoną skórę ciała,pozostawić do wchłonięcia.
Preparat wyłącznie do użytku zewnętrznego.

RECENZJA:
Tak,jak pisałam na wstępie,jest to masło,które lubię i,które Wam polecam.
Jest wydajny,ma kremową konsystencję,przyjemny zapach i świetnie się rozprowadza a przy tym wchłania.Stosuję je od jakiegoś czasu i widzę,że moja skóra jest nawilżona i gładka,jej jędrność się poprawiła.Jestem zadowolona:)
Moja ocena,to 6/6.

7 komentarzy:

  1. Ziaja ma baaaardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka osób chwaliło już to masło, chyba czas na wypróbowanie.
    Daj koniecznie znać, co dostałaś od Paese :)

    Pozdrawiam i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dostanę paczkę od PASESE,na pewno na piszę o tym post:)

      Usuń
  3. ziaja jest jednym z moich ulubionych firm kosmetycznych :) bardzo lubie ich produckty :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam przyjemności z tym masełkiem, ale wiem, że zapach jest zabójczy :) Miałam do czynienia z innymi masełkami tej firmy i byłam naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię produkty ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również,są na prawdę fajne najważniejsze,nie drogie:)

      Usuń