niedziela, 27 maja 2012

RECENZJA - ZIAJA - MASKA OCZYSZCZAJĄCA Z GLINKĄ SZARĄ!

NIEDZIELA - jest dla mnie czasem odpoczynku po całym tygodniu pracy "o ile mam NIEDZIELĘ wolną":)
Przeznaczam również ten czas na domowe SPA,jednym z rytuałów,które robię dla swojej cery nie tylko w NIEDZIELĘ,jest nakładanie maseczki.Chcę Wam przedstawić tę,którą używam od dłuższego czasu i,która wkupiła się w moje łaski totalnie:)
Spokojnej NIEDZIELI Drogie Panie:*

ZIAJA - MASKA OCZYSZCZAJĄCA Z GLINKĄ SZARĄ! 7 ml / ok.1,50 zł

Maska kaolinowa z glinką szarą do skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej.
Zmniejsza widoczność rozszerzonych porów. Glinka szara oczyszczająca - zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 45%), glinu (około 30%) i żelaza (około 2,5%), normalizuje pracę gruczołów łojowych. Kompleks proteinowo - cynkowy łączy właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein. Zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry. Reguluje proces keratynizacji naskórka oraz chroni przed nadmierną utratą wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia skóry.
Prowitamina B5 aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
Alantoina, pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek, skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.

STOSOWAĆ:
2 - 3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski.
Zmyć letnią wodą po około 10 - 15 minutach.

RECENZJA:
Jest,to jedna z moich ulubionych maseczek oczyszczających do twarzy:)Może nie zmniejsza zmian trądzikowych,ale na pewno bardzo dobrze oczyszcza,widoczność wągrów,jest znacznie mniejsza,skóra nie świeci się,tak jak przed użyciem:)Ma świetną konsystencję,która dobrze się rozprowadza i fajnie zasycha:)
Łatwa w zmywaniu,tania i co ważne,z mojej ulubionej firmy ZIAJA:)Polecam serdecznie:)
Moja ocena,to 6/6.

11 komentarzy:

  1. nawet lubię te maski z Ziaji, ta oczyszczająca czasami oczyszczała moje zapchane pory, ale czasami nei robiła zupełnie nic. Zielona - nawilżająca, uczuliła mnie i wysuszyła, ale brązowa regeneracyjna jest wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idąc za Twoim poleceniem,muszę spróbować BRĄZOWEJ:)

      Usuń
  2. Zaraz mi mąż korki wyłączy bo się coś psują więc się będę streszczać,ja miałam jedną ale byłam średnio zadowolona,a z ziaji lubię te w tubkach po 40 czy 60ml.starczają na długo i są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tubkach używałam peelingów,ale z nich z kolei nie byłam zadowolona:-/

      Usuń
  3. maski z Ziaji rzeczywiście są niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zużyłam już kilka saszetek i zawsze do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te maseczki mają,to do siebie,że wiele z Nas do nich wraca i warto,bo są wspaniałe:)

      Usuń
  5. Raczej nie lubię kupować w ciemno dlatego przed zakupami prosiłam o porady dziewczyn na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to cos dla mnie :)
    moja skora ostatnio nie wyglada najlepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszam na rozdanie http://dziwnainaczej.blogspot.com/2012/05/rozdanie-czas-zaczac.html. Jedną z nagród jest cudeńko z Paryża!

    OdpowiedzUsuń