niedziela, 20 maja 2012

RECENZJA - YVES ROCHER - PURE SYSTEM - ŻEL DO MYCIA TWARZY!

Wieczór...Chwila odpoczynku.Pomimo iż jest niedziela,ja niedawno wróciłam z pracy...Niestety drogerio-perfumerie rządzą się swoimi prawami...Dziś przygotowałam dla Was RECENZJĘ żelu do mycia twarzy,którego ostatnio używałam "właśnie się skończył",jest to produkt godzien polecenia,gdyż spełnia swoje zadanie śpiewająco:)

YVES ROCHER - PURE SYSTEM - ŻEL DO MYCIA TWARZY GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY!
125 ml / 19,90 zł

Ekspert w walce z zaskórnikami,oczyszcza pory!
Dokładnie oczyszczona skóra dzięki mikrocząsteczkom roślinnym.
-Eliminuje nadmiar sebum  i oczyszcza skórę.
-Oczyszcza pory i zmniejsza ilość zaskórników.
-Zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników.

Innowacja Kosmetyki Roślinnej dla wszystkich młodych, którzy poszukują skutecznego środka na ich problemy związane ze skórą z tendencją do trądziku. Naukowcy z Laboratoriów Kosmetyki Roślinnej połączyli dwa wyjątkowe składniki, aby zagwarantować skuteczność w walce z objawami skóry z tendencją do trądziku oraz zapewnić skórze optymalne bezpieczeństwo: KWAS SALICYLOWY Antybakteryjny, jeden z najskuteczniejszych składników odnawiających skórę + MIĄŻSZ Z ALOESU BIO składnik roślinny znany z właściwości odbudowujących o udowodnionej skuteczności.

RECENZJA:
Jak dla mnie,żel sprawdził się w 100%.Żel dokładnie oczyszcza cerę,nie przesuszając jej i nie dając efektu ściągnięcia co często daje się odczuć przy innych żelach do mycia twarzy.
Dodatkowym plusem jest konsystencja z peelingującymi drobinkami,przyjemny zapach i wydajność.
Jeżeli szukacie dobrego żelu do mycia twarzy,który oczyści Waszą cerę z wszelkich zanieczyszczeń zapraszam do zakupu Pure System z Yves Rocher:)
Moja ocena,to 6/6.

5 komentarzy:

  1. Muszę mu się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. recenzja brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest ten żel który mi polecałaś ? Jak się wogóle zamawia te kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to jest ten żel,który Ci polecałam.Ich komsmetyki możesz zamówić na ich stronie internetowej,wpisz sobie w google Yves Rocher i Ci wyskoczy.Mają dużo promocji i dają miłe upominki do każdego zamówienia.Dziś przyszła mi od Nich paczka i później o niej napiszę.

      Usuń
  4. bardzo fajny ja mam Tea Tree i chyba zmienie bo nie jestem z niego w 100 % zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń