wtorek, 22 maja 2012

RECENZJA - VENUS - PIANKA DO GOLENIA DLA KOBIET!

Witajcie ponownie:)
Chciałam Wam jeszcze raz podziękować za to,że jesteście:)Miło mi wchodzić każdego dnia na bloga i widzieć wszystkie komentarze,które mi zostawiacie.Przykro mi tylko,że zaraz po ROZDANIU kilka osób wypisało się z OBSERWATORÓW mojego bloga.Nie jest,to przyjemne,że ktoś staje się Twoim obserwatorem jedynie dla potrzeb ROZDANIA...W podziękowaniu za Waszą obecność utworzyłam ZAKŁADKĘ : "ODWIEDZAM" z adresami blogów Was wszystkich.Mam nadzieję,że dzięki temu oglądalność Waszych blogów znacznie się zwiększy:)

VENUS - PIANKA DO GOLENIA DLA KOBIET! 200 ml / ok.6,00 zł

Delikatna,kremowa pianka do golenia dla Kobiet z alantoiną i D-pantenolem.Ułatwia golenie włosów na nogach,pod pachami i w okolicach bikini.Składniki aktywne zawarte w piance,regenerują uszkodzoną skórę,działają kojąco i łagodząco.Pianka zapewnia skórze ochronę przed podrażnieniami,działa nawilżająco i łagodząco.

RECENZJA:
Jak dla mnie...REWELACJA!Wszystko na TAK:
-działanie "nie spływa"
-konsystencja
-zapach
-wydajność
-cena
Nie podrażnia:)
Nie zawiodłam się,dlatego POLECAM:)
Moja,ocena to 6/6.

9 komentarzy:

  1. Ja wolę żelową konsystencję, jakoś tak chyba lepiej przylega i się trzyma. Raz miałam piankę i ona dosłownie zapadła sie i zniknęła ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jest zdecydowanie lepszy,ale DOBRA pianka nie jest zła:)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tej pianki, muszę kiedyś ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha :) No ładnie,dziś rano robiłam zdjęcia tej piance,by ją jutro zrecenzować :) Ja jednak mam inna piankę z Venus tą zieloną tej jeszcze nie miałam ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz o zapachu melona:)Również ją miałam i była tak samo dobra,jak ta konwaliowa:)

      Usuń
  4. Miałam tą piankę,ale podrażniła mnie i zamieniłam ją na żel ;)

    OdpowiedzUsuń