czwartek, 31 maja 2012

RECENZJA - SYNERGEN - KREM DO RĄK DO SKÓRY SUCHEJ!

Moje Drogie Panie!
Mam dla Was przed weekendową RECENZJĘ,oraz bardzo ważną wiadomość.
Na weekend wyjeżdżam w odwiedziny do mojego brata oraz jego rodziny do Krakowa,nie wiem jak się miewa ich laptop oraz internet,może więc być tak,że następny post z mojej strony ukaże się na blogu dopiero w PONIEDZIAŁEK.Mam nadzieję,że będziecie na mnie czekały,obiecuję,że wynagrodzę Wam swoją nieobecność:)
Udanego WEEKENDU:*

SYNERGEN -KREM DO RĄK DO SKÓRY SUCHEJ! 75 ml / ok.5,00 zł

Niepowtarzalna kompozycja świeżych mandarynek i grejpfruta w połączeniu z ekstraktem z liści,wyzwala radosny,perlisty zapach,który czyni pielęgnację rąk wyjątkowym doznaniem.
Działa nawilżająco przez 24H.Nie pozostawia tłustej warstwy.

RECENZJA:
Hmmm.Jak dla mnie,bez REWELACJI.Jedyne jego plusy,to:
-niska cena
-śliczne opakowanie
-śliczny zapach
-dobrze się wchłania
To wszystko z mojej strony.Nie mam już nic więcej do powiedzenia na jego temat.
Nie nawilża za dobrze,ma rzadką konsystencję i w ogóle jest jakiś taki...DZIWNY.
Nie zachwycił mnie,nie polecam.
Moja ocena,to 3/6.

Zapraszam Was również na ROZDANIE,które organizuje MY VANITY BAG:
http://immenseness.blogspot.com/2012/05/konkursowe-rozdanie-u-immenseness.html
Do wygrania wspaniałe nagrody:)ZAPRASZAM:)

15 komentarzy:

  1. Ja polecam wypróbowanie kremu do rąk Ziaja kozie mleko oraz kremu do rąk z Avon z serii Care:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozie Mleko ZIAJA,również polecam,lubię kosmetyki z tej serii:)

      Usuń
  2. Ja jakoś nie mogę przekonać się do innych kremów niż Nektrogena :p No, ale będę musiała znaleźć coś lżejszego na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt,NEUTROGENA ma dosyć ciężkie kremy,które na lato mogą być odrobinę za ciężkie:-/

      Usuń
  3. nie widziałam go w rossmanie, to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć z tym,że w sprzedaży jest już krótką chwilę.

      Usuń
  4. opakowanie ma przecudne :)
    i zapach rowniez brzmi bardzo ciekawie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy go na oczy nie widziałam.. ale jak słabo nawilża, to u mnie się nie sprawdzi..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go również :)
    Zapach jest przecudny ale niestety... w ogóle nie nawilża a wręcz po "wyschnięciu" klei się ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację...Nie sprawdził się niestety i nawet opakowanie,cena i zapach go nie ratują...

      Usuń
  7. Nigdy wcześniej go ni używałam, ale czego można się spodziewać po bardzo tanim kremie z rossmana?
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm,myślałam,że mnie zaskoczy,ale się przeliczyłam;-/

      Usuń
  8. o krem z rossesman. ich produkty są bardzo dobre. sama mam chusteczki do demakijażu i są super a wcale nie takie drogie! zapraszam do mnie na artykuł o biustonoszach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie kosmetyki marki ROSSMANN są złe,są i perełki za naprawdę niską cenę:D

      Usuń