sobota, 19 maja 2012

RECENZJA - RIMMEL - TUSZ SCANDALEYES!

RIMMEL - TUSZ SCANDALEYES! 12 ml / ok.28 zł

VolumeFlash ScandalEyes,to nowa mascara od RIMMEL.
Fluorescencyjny,pomarańczowy kolor opakowania charakteryzuje efekt,jaki uzyskasz używając tej maskary - bardzo dobre pogrubienie rzęs.
Jest ono możliwe dzięki specjalnie zaprojektowanej szczoteczce MaxDensity i aktywnej formule maskary.
Szczoteczka MaxDensity ,w porównaniu do maskary Rimmel Volume Flash Max,jest o 50% większa i gęstsza.Włókna szczoteczki oddzielają każdą rzęsę.Elastyczna struktura MaxDensity sprawia,że z jednej strony włókna szczoteczki rozprowadzają tusz a z drugiej,usuwają grudki.
Formuła maskary zawiera dużą dawkę kolagenu i kreatyny.Cząsteczki kolagenu otulają wszystkie rzęsy i zwiększają ich objętość.Kreatyna wygładza powierzchnię rzęs,wzmacnia oraz nabłyszcza.


RECENZJA:
Nie polecam!Jest,to najgorszy tusz,jakiego używałam!Producent obiecuje gruszki na wierzbie!
Tusz w ogóle nie pogrubia,nie rozdziela rzęs a tylko je skleja i sprawia,że w ogóle się nie układają.
Brrr,aż strach pomyśleć!Nigdy więcej...
Moja ocena,to 1/6.

A co Wy Kochane myślicie o tym tuszu?Może dla którejś z Was był On pozytywnym zaskoczeniem?
Czekam na Wasze opinie:)

13 komentarzy:

  1. O... dobrze, że piszesz bo myslałam nad nim. Ja mam tusz z Rimmela ale teraz nie pamiętam nazwy i jestem pośrednio zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam niestety, dzięki za recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz na pewno będę go omijać szerokim łukiem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupujcie,bo na prawdę szkoda pieniędzy:-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochana za tego posta :) Zastanawiałam się nad nim, kolorystyka przyciąga. Ale zauważyłam że tusze z Rimmela są bardzo nie dobre niestety :(
    A miałaś może z Joko ?
    Lejdziakowa a może był to Extra Super Lash ? Też śwenietnie zareklamowany,a produkt zostawia wiele do życzenia szczególnie za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, ja miałam z Rimmela mascarę Sexy Curves waterproof i u mnie się fajnie spisywała :) ale to pewnie dlatego, że jestem początkująca w świecie kosmetyków i się nie znam ;]

      pozdrawiam, Rudy ♥

      Usuń
  6. Nie miałam do czynienia z żadnymi produktami z JOKO oprócz lakierów do paznokci,nie wiem gdzie mogę szukać kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mialalm , i teraz nie bede miala :( :P:P

    OdpowiedzUsuń
  8. posiadam go i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż Tobie się udało nie zawieść,to dobrze,bo dla mnie i większości jest do niczego.

      Usuń
  9. Tusze z Rimmela to w ogóle jest jakaś masakra... każdy jaki miałam był beznadziejny!

    OdpowiedzUsuń