piątek, 18 maja 2012

RECENZJA - RIMMEL - STAY MATTE - PUDER W KAMIENIU!

RIMMEL - STAY MATTE - PUDER W KAMIENIU 14g / ok.20 zł

Matujący puder nowej generacji!
Zawiera naturalne składniki :
-BAWEŁNA : długotrwale i skutecznie kontroluje błyszczenie się skóry,eliminując nadmiar sebum.
-RUMIANEK : koi wszelkie podrażnienia i redukuje zaczerwienienia.
-OGÓREK : delikatnie odświeża i pomaga zachować czystość porów.

Matujący puder idealny jest do cery wrażliwej i skłonnej do alergii.
Nie zawiera:
-tłuszczu
-substancji zapachowych
-talku
-parabenów


RECENZJA:
To mój faworyt w dziedzinie pudrów w kamieniu:)Dlaczego?
Świetnie i długotrwale matuje,dobrze kryje,jest wydajny,niezbyt drogi i praktyczny:)
Jedynym minusem,jak dla mnie jest brak gąbeczki w zestawie.
Ja używam koloru 003 Peach Glow i jestem bardzo zadowolona.Dla wszystkich Pań,które mają kłopoty z przetłuszczającą się cerą,jest to dobre rozwiązanie na wykończenie makijażu.
Moja ocena,to 5/6.


8 komentarzy:

  1. Miałam i używałam i sobie chwaliłam :-) Lubię jednak próbować inne kosmetyki ale myślę, że kiedyś do niego wrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również,chętnie bym wypróbowała czegoś nowego,ale nie mam pomysłu jaki puder sprostałby STAY MATTE:)Może coś polecisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakich odcieni podkładu używasz,ja najjaśniejszych zawsze z listy i nie wiem który byłby taki najjaśniejszy z tych wszystkich ? Ja mam tyle pudru i jeszcze miałam ochotę zakuopić bambusowy a tu taki news kusisz,kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bambusowy?Pierwsze słyszę,chętnie bym go wypróbowała:)
    Ja również używam najjaśniejszych,ale nie za bardzo żebym nie była blada jak ściana.Jak dla Ciebie proponuję odcień 002 lub 003,bo już 001 mógłby być za jasny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wezmę pod uwagę Twoją opinię,w końcu kto jak nie Ty będziesz wiedziała jaki odcień dopasować do mojej karnacji :) Bambusowy np.z biochemii urody ciągle się zastanawiam nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ile kosztuje ten bambusowy,wiesz może?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zależy który ale tak w granicach 15-20zł.
    Kiedyś Ci o biochemii wspominałam :)
    http://www.biochemiaurody.com/sklep/o-powders.html
    Ale przesyłka droga,niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najwidoczniej zmienili coś w składzie, bo ja byłam bardzo niezadowolona z tego pudru;/ I miałam w zestawie gąbeczkę ale nie żałuj jej bo była do niczego:)

    Ostatnio coś mnie Rimmel nie zadowala;(

    OdpowiedzUsuń