sobota, 26 maja 2012

RECENZJA - RIMMEL - STAY MATTE - KOREKTOR W SZTYFCIE!

RIMMEL - STAY MATTE - KOREKTOR W SZTYFCIE! 4,5 g / ok.25 zł

Jest,to korektor o podwójnym działaniu.
Skutecznie maskuje przebarwienia nie zatykając porów.
Łagodzi przy tym podrażnienia skóry.

Występuje on w dwóch kolorach i dwóch odcieniach:
-Ivory
-Soft Ivory
-Classic Beige
-Soft Beige
Ma w składzie m.in wosk pszczeli,glicerynę,tlenek cynku i alantolinę.
Występują w nim również wyciągi z bawełny,kwiatu i liści rumianku oraz ze świeżych ogórków.




Mój odcień,to SOFT IVORY.

RECENZJA:
Korektor,jak dla mnie jest w porządku.Kupiłam go w PEPCO za 9,90 zł,normalna cena wynosi ok.25 zł.
Po normalnej cenie bym go nie kupiła,gdyż jest dużo za duża,jednak 9,90 zł brzmiało kusząco i się skusiłam.
Nie żałuję,bo korektor długotrwale kryje,ale nie jestem do końca przekonana czy jest to tylko i wyłącznie jego zasługa,gdyż stosuję dodatkowo podkład i puder w kamieniu.Nie za bardzo dopasowuje się do koloru cery,trzeba go porządnie ,że tak napiszę "wetrzeć",żeby się ujednolicił.Mam mieszane uczucia co do niego.Nie chcę do końca go polecać,ale również nie odradzam.Możecie spróbować.
Moja ocena,to 4 / 6.

7 komentarzy:

  1. raczej się na niego nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak będzie jakaś promocja to może wypróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. w promocji może bym się skusiła :)
    możesz wyłączyć weryfikację obrazkową, jest męcząca?

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie cena nie napawa optymizmem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałam w poście,jest dużo za duża:-/

      Usuń
  5. Mam ten korektor i niestety zapłaciłam za niego równiusieńkie 24,99 zł;( I żałuje jak diabli;/ Krycie słabe w dodatku widać go na twarzy;/

    OdpowiedzUsuń