środa, 23 maja 2012

RECENZJA - RIMMEL - CIENIE DO POWIEK "COLOUR RUSH"!

RIMMEL - CIENIE DO POWIEK "COLOUR RUSH" - 710 TWILIGHT ZONE 4 g / ok.10 zł

Paletka trzech cieni do powiek zawarta w jednym pudełeczku.
Idealnie dobrane,aby stworzyć perfekcyjny makijaż.
Nie musisz już sama dobierać kolorów,bo te są zawarte w jednym i do tego o tej samej konsystencji i właściwościach.Aplikacja jest ułatwiona,gdyż cienie mają stosunkowo miękką konsystencję i dwustronny aplikator,który sprawia,że cienie nie mieszają się ze sobą.Możesz używać ich osobno lub wszystkich razem do stworzenia smokey-eyes.Zarówno do dziennego jak i wieczorowego makijażu



RECENZJA:
Hmmm,cienie nie są złe...Może nie są IDEALNE i nie trzymają się na powiekach bardzo długo,ale lubię je:)Są baaardzo wydajne i dobrze się rozprowadzają,wolałabym jednak żeby były bardziej miękkie co ułatwiło by ich aplikację.
Moja ocena,to 4/6.

A czy Wy używałyście kiedyś cieni do powiek z RIMMEL'a?
Co o nich sądzicie?

A  może polecacie cienie do powiek z innych firm?:)
Czekam na Wasze komentarze:)

6 komentarzy:

  1. fajnie dobrane w każdym bądź razie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama ich używa, ja użyłam kilka razy, ale nie byłam specjalnie zachwycona :). Lubię bardzo kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie szaleję za szarościami,brązami oraz nude:)

      Usuń
  3. a obsypuja sie ?
    idealne na smoky eyes :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie,w ogóle się nie obsypuje,jest na prawdę bardzo fajny:)A co do SMOKEY EYES,to bardzo,to lubię:D

      Usuń
  4. Nie używałam cieni z tej firmy

    OdpowiedzUsuń