piątek, 18 maja 2012

RECENZJA - NONI CARE - MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA!

Jak już wspomniałam we wcześniejszych postach mam problemy z przetłuszczającą się cerą,jest ona również zanieczyszczona i ma skłonności do wyprysków,tak więc ratuję się czym mogę,stosując żele,peelingi oraz maseczki oczyszczające do twarzy.Jedną z nich jest maseczka,której recenzję,chcę Wam dzisiaj przedstawić:)

NONI CARE - MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA 11 ml / 2,99 zł

Maseczka oczyszczająca z dużą zawartością glinki śródziemnomorskiej i ekstraktami z owoców egzotycznych (noni,ananas,papaja,palma sabalowa).

DZIAŁANIE:
Maseczka działa łagodnie keratolitycznie (złuszczająco) przyczyniając się do oczyszczenia i rewitalizacji skóry.
Zawarte w glince minerały i mikroelementy (związki wapnia,magnezu i glinu) oraz witaminy,aminokwasy i sacharydy z ekstraktów owocowych działają regenerująco i odżywiająco na skórę.
SPOSÓB UŻYCIA:
Maseczkę należy zmyć ze skóry twarzy i szyi po około 20 minutach od nałożenia przy użyciu wody lub toniku.


RECENZJA:
Ta maseczka,pomimo szalenie owocowego zapachu,który sprawia,że chce się ją zjeść,pomimo iż jest przeznaczona do zupełnie innego celu,nie ma nic wspólnego z oczyszczaniem.
Dla chęci przekonania się,że jest dobra użyłam ją dwukrotnie,ale nic z tego...
Żadnego efektu oczyszczającego,żadnej poprawy w oczyszczeniu mojej cery.
Jedno,wielkie niepowodzenie.Nie kupię jej ponownie i nie polecam jej również żadnej z Was.
Moja ocena,to 1/6.

1 komentarz:

  1. Może spróbuj wersji regenerującej. Wczoraj ją testowałam. Ma fenomenalny zapach, ciekawą konsystencję, ale bardzo czuć, ze kwasy owocowe działają, to może być minus. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń