piątek, 25 maja 2012

RECENZJA - NIVEA VISEAGE - MATUJĄCY KREM NA DZIEŃ!

Dzień Dobry Kobietki :)
Jak Wam minął wczorajszy dzień?Bo dla mnie był bardzo męczący,ale już odespałam swoje i jestem gotowa,aby podzielić się z Wami recenzją kremu,którego stosuję każdego dnia rano.

NIVEA VISEAGE - MATUJĄCY KREM NA DZIEŃ! 50 ml / ok.13 zł

Krem dla cery mieszanej i tłustej!
Posiada lekką formułę z MATTISFERAMI (matujący kompleks związków krzemu,glinu oraz tytanu) i regulatorem Acti Shine,zapewniając długotrwały efekt matujący w partiach skóry narażonych na przetłuszczanie.Idealnie nawilża miejsca,które tego potrzebują,dzięki zawartości naturalnej hydraminy.
Posiada SPF8,ochronę przed promieniami UVA / UVB.Krem nie powoduje powstawania zaskórników.

Krem jest wzbogacony o ekstrakt z trawy cytrynowej i ryżu!


RECENZJA:
Hmmm.Używam tego kremu od ponad miesiąca...Ma bardzo ładny słoiczek,przyjemny zapach i kremową konsystencję...Jest wydajny.Troszeczkę matuje,ale nie daje powalających efektów,długo się wchłania,a zaskórniki i tak mam,także nie wiem czy są one również przyczyną kremu czy inne czynniki również na,to wpłynęły.Co mogę Wam powiedzieć?
Na pewno znajdziecie coś znacznie lepszego niże ten krem.
Moja ocena,to 3/6.

9 komentarzy:

  1. ja ostatnio rowniez nie mam szczescia do kremow :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm to nie krem dla mnie. Ostatnio szukam właśnie jakiegoś mega nawilżającego. Bo są widoczne suche skórki. :(

    Syl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś oliwkowego z ZIAJA?Jest tłusty i nawilża bardzo dobrze,z tym,że cera strasznie się po nim świeci,także ja bym go polecała szczególnie na noc.

      Usuń
  3. ja go lubię bo jest bardzo lekki- fakt mógłby matować lepiej )

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie używałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam bardzo długo i sobie chwalę, ale Bielenda o której piszę na swoim blogu go pobiła :-)Zapraszam na moje pierwsze rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O miałam zapytać jaki byłby lepszy a tu Mellody już mi coś podpowiedziała muszę zobaczyć który to :)

    OdpowiedzUsuń