środa, 16 maja 2012

RECENZJA - GARNIER - B.B Cream!

Witam.
Mam dla Was dwie wiadomości,jedna,to RECENZJA - GARNIER - B.B Cream 02-LIGHT!
Druga,to taka,że ten właśnie B.B Cream szuka NOWEGO domu!!!
Kupiłam go i użyłam tylko RAZ,ale jak dla mojej tłustej cery nie jest za dobry,tak więc szukam dla niego NOWEGO domu,w zamian chętnie przygarnę kosmetyczną drobnostkę:)
Chętne Panie,proszę o wiadomość pod postem,bądź na e-mail: justyna.trelinska@poczta.onet.pl

GARNIER - B.B Cream 02-LIGHT! 50 ml / ok.20 zł

Krem BB (Blemish Balm Cream) to kosmetyk wielofunkcyjny. Posiada właściwości nawilżające i odżywiające, a także koloryzujące. Może być stosowany jako podkład, krem lub baza pod makijaż. BB stapia się z cerą, sprawiając że twarz jest naturalnie wygładzona, z wyrównanym kolorytem, bez efektu maski. Większość kremów zawiera filtr UV. Produkt ten dodatkowo usuwa blizny i likwiduje zaczerwienienia.
Miracle Skin Perfector marki Garnier zapowiadany jest jako krem o ulepszonej formule, niż tradycyjny krem BB.
Producent zapewnia nas o 5 cudownych właściwościach jego kremu BB:
- wygładza rysy twarzy,
- 24 godzinne nawilżenie,
- rozświetla cerę,
- skutecznie kryje niedoskonałości,
- zawiera SPF 15.
BB Garniera bogaty jest w minerały i witaminę C.
Dostępny w dwóch odcieniach. Producent poleca go głównie do cery normalnej i ewentualnie suchej, zapowiadając też wersję do cery tłustej i mieszanej.

RECENZJA:
Tak,jak wspomniałam powyżej B.B Cream użyłam tylko raz i jak dla mnie nie był,to dobry wybór.
Mam problem z przetłuszczającą się cerą,tak,więc po nałożeniu B.B Cream moja cera błyszczała się okropnie,nie chciałabym tego powtarzać,dlatego szukam dla niego NOWEGO domu!Przygarniecie GO do siebie?Jego plusem jest na prawdę dobre krycie i trwałość,gdyż jedna warstwa pokryła wszelkie niedoskonałości na cały dzień.
Moja ocena,to 4/6.



 P.S Dodam jeszcze,że B.B Cream nie ma pudełeczka,wyrzuciłam je zaraz po zakupie nie myśląc,że będzie później potrzebne.

5 komentarzy:

  1. Już mi się podoba,jednak niestety u mnie się nie sprawdzi, nie wiem czy nie byłby za ciemny a cere mamy chyba podobną też poszukuję takiego który nie natłuści na lato,jeśli takowy znajdziesz daj znać,jeśli możesz :)
    Ale ten krem na prawdę świetnie się zapowiada,więc jak najbardziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również byłam przyjaźnie nastawiona,gdy go kupowałam,ale nie doczytałam,że nie nadaje się do tłustej cery:-/A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się też tak mam,że często w sklepach nie doczytuję za dużo informacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go mam i bardzo go lubię :) ale nie codziennie ;) raz na kilka dni używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile nie masz przetłuszczającej się cery,jest to dobre rozwiązanie:)Krem i podkład w jednym:)

      Usuń