czwartek, 17 maja 2012

RECENZJA - EXCLUSIVE - KREM DO STÓP PRZECIWGRZYBICZY!

Kolejna RECENZJA z mojej strony Drogie Panie:)
Tak się rozkręciłam z tym blogowaniem na blogger.pl,że nie potrafię poprzestać na jednym poście dziennie.
Nie zanudzam Was tymi postami?
Czekam na Wasze wiadomości:)

EXCLUSIVE - KREM DO STÓP PRZECIWGRZYBICZY 75 ml / ok.5 zł

Krem przeznaczony jest dla osób ze skłonnościami do nadmiernego pocenia się stóp,rogowacenia,pękania naskórka na piętach i między palcami oraz zmianami grzybicznymi.Posiada właściwości dezodorujące i pielęgnacyjne oraz likwiduje nieprzyjemny zapach.Skutecznie hamuje pocenie się stóp.Przynosi ulgę zmniejszając obrzęki.

SPOSÓB UŻYCIA:
Po umyciu i osuszeniu nóg wetrzeć krem w skórę stóp oraz między palcami.

RECENZJA:
Zdecydowanie,to mój faworyt w dziedzinie pielęgnacji stóp.
Odświeża,wygładza,skóra jest po jego użyciu bardziej elastyczna,pomaga w regeneracji,zmiękcza i natłuszcza.
Krem na prawdę dobrej jakości za grosze:)
Moja ocena,to 6/6.







3 komentarze:

  1. Zdecydowanie nie zanudzasz,czytam na bieżąco i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na swoją cenę,zdecydowanie się sprawdza i przebija w działaniu inne,droższe kremy do stóp.

    OdpowiedzUsuń