sobota, 19 maja 2012

RECENZJA - EVELINE - POMADKA OCHRONNA - EXTRA SOFT BIO!

Co przygotowałam dla Was moje Drogie na DOBRANOC?
Pomadkę ochronną,ponieważ moje usta potrzebują ciągłej pielęgnacji a ja co rusz kupuję i testuję nowe pomadki ochronne,przedstawię Wam tę,która podbiła moje serce:)

EVELINE - POMADKA OCHRONNA - EXTRA SOFT BIO ! 4 g / ok.5,00 zł

Innowacyjne połączenie pomadki ochronnej z kojąco - odżywczym serum regenerującym!
Masło kakaowe i wosk pszczeli nawilżają,regenerują i przywracają elastyczność ust.
Dodatek kamfory i mentolu łagodzi ból,działa przeciwbakteryjnie oraz daje uczucie kojącego chłodu.
Zawartość kwasu salicylowego skraca czas gojenia opryszczki.
SPF 20 zapewnia wysoką ochronę przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego,a co za tym idzie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry ust.

RECENZJA:
Uwielbiam tę pomadkę ochronną:)Za wszystko!Za swoje działanie,za wydajność,za cenę...
W 100 % spełniła moje oczekiwania.Moje usta są po niej delikatne,pachnące i sprężyste:)
Super,super,super!!!Polecam Wam serdecznie tę pomadkę ochronną Drogie Panie:)
Moja ocena,to 6/6.

11 komentarzy:

  1. Wow kocham kosmetyki Eveline :)
    Muszę się kiedyś skusić,ale jeszcze ich w sklepie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz je dostać w kosmetycznym na Wysokiej koło TELEGRAFU:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eveline podbija serca bloggerek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam sobie ją kupić,i myślę że to zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narazie wykańczam swoją Tisankę, ale poźniej zakupie eveline - skuszona recenzją.
    ps.zapraszam do mnie na rozdanko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbuję z chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym takim długim ? :) Co były te lakiery ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba będzie wypróbować, na razie mam alterrę i również polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też się muszę na alterrę skusić żelu do twarzy jeszcze nie próbowałam ale sądzę,że zakupię w najbliższym czasie :)

      Usuń