czwartek, 17 maja 2012

RECENZJA - CACHAREL - AMOR AMOR!

Witam.
Na samym początku chcę Wam Drogie Panie serdecznie PODZIĘKOWAĆ za tak,miłe powitanie na blogger.com oraz za wszystkie odwiedziny,posty,słowa wsparcia,to wszystko dodaje mi niesamowitych skrzydeł,które motywują mnie do działania:)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ wody toaletowej CACHAREL "AMOR AMOR" z edycji limitowanej.Pragnę zaznaczyć iż szalenie Kocham tę wodę toaletową,mając ją na sobie czuję się na prawdę kobieco:)

CACHAREL "AMOR AMOR" 25 ml / ok.70 zł z edycji limitowanej LE PARADIS CACHAREL

LE PARADIS CACHAREL,to limitowana edycja kultowych zapachów marki Cacharel.
Każda z kompozycji jest delikatna i kobieca!
Specjalnie dla kolekcji,ilustratorka,Charlotte Gastaut,stworzyła kolorowy świat Paradis poprzez odświeżenie kwiatowego wzoru,który jest znakiem rozpoznawczym marki Cacharel.

W skład limitowanej edycji LE PARIS CACHAREL wchodzą zapachy:
-NOA
-EDEN
-AMOR AMOR - to zdecydowanie najbardziej romantyczny i zmysłowy kwiatowo-owocowy zapach marki Cacharel,dominują w nim nuty mandarynki,czarnej porzeczki i różowego grejpfruta,kompozycję uzupełnia kwiat jaśminu "melati",szara ambra i pomarańcza
-ANAIS ANAIS





RECENZJA:
Już od dawna byłam fanką wody toaletowej "AMOR AMOR",ale nie oszukując się,nigdy nie było mnie na nią stać...Kupienie jej było dla mnie czystym szaleństwem,którego nie żałuję w ogóle.Wydając 69,90 zł na wodę toaletową o pojemności 25 ml zafundowałam sobie spełnienie swoich marzeń,dlaczego?
Zapach jest bardzo trwały,gwarantuje Nam,to współczynnik 0,8 FL.OZ. jest,to oznaczenie,które pokazuje Nam jaką zawartość alkoholu ma dana woda toaletowa,im mniej,tym lepiej:)Dlatego,to małe "cudo" jest takie trwałe a zapach ma po prostu nieziemski:)Bardzo świeży,kuszący i letni:)Tak,więc jak tylko będziecie miały okazję Drogie Panie,zapoznajcie się z tymi zapachami.Obiecuję,że pokochacie je tak samo mocno,jak ja,a w szczególności mój "AMOR AMOR":)
Moja ocena,to 6/6.


8 komentarzy:

  1. oj bzdurki ;)
    '0,8 FL.OZ' to oznaczenie pojemności w tym wypadku 25ml :) tylko za granicą używają fl. oz., u nas popularniejsze są ml :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To Pani w perfumerii wprowadziła mnie w błąd:-/Dziękuję za poprawkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w której tej perfumerii ? :)
    aż to Pani jedna no no ;)
    Mi się ostatnio spodobały Gucci by Flora,ten z taką czarną zakrętką :) świetny :) ale cena również jak z kosmosu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panią trzeba wysłać .. na drzewo :P
      :)))))))
      a zapachy Cacharel lubię, Amor Amor najbardziej :))) mam limitowaną buteleczkę ale sprzed 2 lat bodajże w czerwono białe paseczki :)

      Usuń
    2. Ja również uwielbiam Amor Amor,są niesamowite,szczególnie najprostsza wersja:)

      Usuń
  4. Wybrałyśmy z córką tę pomarańczową wczoraj w Douglasie, ale Pani przez pomyłkę włożyła do torby żółtą, która nam się nie podoba. Na szczęście nie ma problemy z wymianą. I zazdroszczę pracy w perfumerii, też tak chcę :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze,że możecie wymienić tę wodę:)Najważniejsze żeby zapach się podobał,bo pomarańczowy również jest zniewalający:)A czy dostałaś jakiś upominek za zakup?

      Jest,to dokładnie drogerio-perfumeria:)

      Usuń