środa, 30 maja 2012

RECENZJA - BEYONCE "HEAT"!

Kocham!Kocham!Kocham!
Dostałam ją w pracy z okazji Świąt Bożego Narodzenia,uwielbiam ją:)
Poznajcie ją Drogie Panie,oto moja ulubienica...

WODA PERFUMOWANA BEYONCE "HEAT" 50 ml / ok.70 zł

Urzekający,wzbudzający pożądanie,w pełni nowoczesny,prawdziwie gorący.
Zapach intryguje,pobudza zmysły,jest uosobieniem niezapomnianych wrażeń.
Kobieta używająca tej woni uwielbia prowokować,jest seksowna a jednocześnie bardzo ciepła.
Potrafi w jednej chwili oczarować mężczyznę swoim temperamentem,wywołać dreszcz emocji,uwieść tajemniczością i niepowtarzalnym stylem.Flakon nawiązuje do kobiecych kształtów odzianych w zwiewną,czerwoną sukienkę,finezyjnie eksponującą atrybuty jej właścicielki.

NUTY ZAPACHOWE:
-NUTA GŁOWY: olejek neroli,brzoskwinia,karaibska magnolia,orchidea
-NUTA SERCA: wiciokrzew,piżmo,migdały
-NUTA BAZY: ambra,tonka,sekwoja

RECENZJA:
Tak,jak wspomniałam na wstępie KOCHAM ten zapach:)Jest niesamowicie "seksowny":)
Doskonale się ujednolica z zapachem skóry,długo się trzyma a jego zapach oszałamia mnie tak,że brak mi słów...POLECAM:)
Moja ocena,to 6/6.

11 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam tej wody.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam od znajomej do testowania żel z tej serii. Bardzo mi się spodobał jego zapach :) Musze koniecznie powąchać perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też je mam słodziak z niej straszny ale ładna jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ją uwielbiam !
    jednak w tej chwili moje serce podbiła perfuma victori beckham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem,bo VICTORIA ma również piękne zapachy:)

      Usuń
  5. musze go obwachac w jakiejsc drogeri :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moja siostra też jest w nim zakochana po uszy, rzeczywiście świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń