piątek, 18 maja 2012

"Podaj dalej...Golden Rose"

Postanowiłam i ja wziąć udział w zabawie "Podaj dalej...Golden Rose",zachęcam również Was Drogie Panie do udziału w tej zabawie.

Niebawem swoją premierę na rynku będzie miał Golden Rose Precision Liner!!!
Mój idealny makijaż oczu wiosną,to:

Mój ukochany smoky eyes z dodatkiem koloru nude:)
Dlaczego właśnie takie rozwiązanie wybieram na wiosnę?
Bo czuję się w nim,jak prawdziwa kobieta,pełna uroku,wdzięku i pewności siebie:)
Mój ukochany smoky eyes z dodatkiem koloru nude pasuje do wszystkiego,bez względu na,to co mam danego dnia na sobie,dlatego jak dla mnie jest szalenie GLAMOUR:)

Trzy blogerki,które serdecznie chcę zaprosić do zabawy,to:
-Margaritkaaa Blog : http://margaritkaaa.blogspot.com/
-Dagusia : http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/
-Mellody : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/

Dziękuję Wam jednocześnie dziewczyny za tak liczne udzielanie się na moim blogu:)
Jest,to dla mnie bardzo ważne i mam nadzieję,że inne dziewczyny również się do mojego bloga przekonają i z każdą swoją wizytą będą zostawiały po sobie ślad:)
Zagadka dla czytelniczek bloga: 
Która gwiazda show biznesu kojarzy Ci się z eyelinerem?

Zgłoszenia można przesyłać w okresie 7 dni kalendarzowych od daty rozpoczęcia akcji, czyli od 17 maja do 24 maja 2012 roku.
Organizator zobowiązany jest do wyłonienia laureatek konkursu do 3 dni roboczych od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń.
Blogerka we własnym zakresie przekazuje nagrodę czytelniczce.

Czyli tak w uproszczeniu firma Golden Rose przygotowała konkurs w którym udział może wziąć każda blogerka posiadająca kanał o tematyce kosmetycznej.
Spośród nadesłanych zgłoszeń Organizator wylosuje dziesięć, a wynik opublikuje na stronie
Facebook.com/GoldenRosePolska
Laureatki konkursu zostaną powiadomione o wygranej również mailowo.
Później testerki/blogerki które zostaną wylosowane dostaną paczkę z kosmetykami Golden Rose do testowania,w paczce będzie również przesyłka dla pierwszej osoby która odpowie pod tym postem na zadaną zagadkę dla czytelniczek bloga która widnieje niżej:

(Która gwiazda show biznesu kojarzy Ci się z eyelinerem?).

Potem blogerki mają obowiązek wysłać wygrany produkt dołączony do paczki pierwszej osobie,która odpowiedziała na pytanie.

Czytelniczka, która ma szansę ze mną na wygraną nie musi prowadzić bloga,
wystarczy,że odpowie jako pierwsza pod tym postem na pytanie :
 
Która gwiazda show biznesu kojarzy Ci się z eyelinerem?

4 komentarze:

  1. Mi osobiście z eyelinerem kojarzy się Alicja Bachleda-Curuś, kobieta piękna,elegancka,stylowa z doskonale podkreślonymi oczami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie :-) Mnie z eyelinerem kojarzą dwie artystki, Amy Winehoyse oraz Adele :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana gratuluję wygranej :) Szkoda,że mnie nie wylosowali ale wylosowanie Ciebie choć trochę poprawia humor,mówiłaś że nigdy nic nie wygrałaś a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Gonia,tak jak było w zabawie,pierwsza osoba,która odpowie na pytanie konkursowe,otrzyma ode mnie eye-liner,gdyż dostanę dwa a,to właśnie TY odpowiedziałaś,także jeden poleci do Ciebie:*

      Usuń