poniedziałek, 28 maja 2012

Paczki:)

Poniedziałek.Nowy tydzień rozpoczął się od pomyślnych wiadomości oraz od PACZEK,których zawartością chcę się z Wami podzielić.
Pierwsza przesyłka była od firmy ELLEN : http://www.ellenab.se/
Co otrzymałam od firmy ELLEN:
-1 tampon probiotyczny
-ulotki
Druga przesyłka "bardzo wyczekiwana" była od firmy PAESE: http://paese.pl/

Co otrzymałam od firmy PAESE za całe 22 zł:
-Puder do twarzy 221 DŹWIĘK KARUZELI 9g
-Cień do powiek 915 ŚWIATŁO TOSKANII
-Błyszczyk do ust 606 MILKY LIPS 6ml
-Lakier do paznokci 128 9ml

I co moje Drogie Panie...Co sądzicie o paczce od PAESE,czy za 22 zł warto było zamówić te cztery kosmetyki w ciemno?
Ja jestem zadowolona,ale cień do powiek i tak powędruje do jednej z Was,wraz z innymi kosmetykami w nadchodzącym rozdaniu:)

9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak się sprawdzi puder :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sa te kosmetyki :)
    jasne ze sie oplacalo !

    OdpowiedzUsuń
  3. otrzymałam ten sam lakier, kolor jest super. Ja swoją paczuszką byłam rozczarowana, bo Pani obiecała mi inne produkty, a wysłała coś innego, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani w mailu wymieniła mi kosmetyki które otrzymam, min róż na który akurat miałam zapotrzebowanie;P więc złożyłam zamówionko, a zamiast różu w paczce jest biała konturówka;/
    Więc napisałam do Pani, że napisała mi co otrzymam a dostane coś innego więc mi napisała, że to niespodzianka-bardzo zabawne.
    Gdybym nie otrzymała od Pani maila z konkretnymi produktami nie widziałabym problemu, ale jeśli Pani napisała, że otrzymam to to to i to, to ja oczekuje tego konkretnego, a nie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za ładnie się ta Pani zachowała.Nie byłabym zadowolona z takiej "niespodzianki"...

      Usuń
  5. Jeden tampon buhaha :) To się rzucili :) Chociażby z tego powodu nigdy tych tamponów nie zakupię.
    Nie które firmy są tak chciwe,że nie warto zakupować ich produktów.
    Niespodzianka ? Wolne żarty chyba.
    A to 22zł już z przesyłką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 22 zł,płacisz Gosia tylko za pakowanie i przesyłkę.
      Kosmetyki są,że tak powiem GRATIS:)

      Usuń