czwartek, 31 maja 2012

My Shopping Box - edycja 1!:)

Nareszcie:)Ku mojej ogromnej radości,po 12 godzinnym dniu pracy,wróciłam do domu gdzie czekał na mnie My Shopping Box od margaritkaaa blog: http://margaritkaaa.blogspot.com/ :)
Dziękuję Ci Gosiu serdecznie za te wspaniałości,które od Ciebie dostałam:)Moim faworytem jest balsam DOVE oraz pędzel HAKURO,ale reszta również jest WSPANIAŁA:)




Co się znalazło w My Shopping Box?
-DOVE Summer Glow - balsam brązujący do ciała do jasnej karnacji 250 ml
-SORAYA EVITTE - ujędrniający balsam do ciała z wiśnią 200 ml
-ZIAJA TIN TIN - maseczka antybakteryjna 60 ml
-BIOSILK Silk Therapy - oryginalny jedwab do włosów 15 ml
-HAKURO H50S - pędzel do pudru i podkładu
-DOCCIA - mini szampon do włosów 22 ml

Jak Wam się podoba My Shopping Box?:)Co Was najbardziej urzekło?:)

12 komentarzy:

  1. Ujędrniający balsam do ciała z wiśnią mnie zaciekawił:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biosilk jedwab kiedyś namiętnie stosowałam:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bąbelkowy żółwik ;)
    Mam nadzieję,że się podoba ?

    OdpowiedzUsuń
  4. wszytsko jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak będzie się sprawował pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że sama jestem tego bardzo ciekawa:P

      Usuń
  6. Ja też jestem ciekawa pędzla i balsamu ujędrniającego

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko jest extra!
    ciekawa opinii balsamu brązującego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiecuję,że opinie do wszystkiego znajdą się na blogu:)

    OdpowiedzUsuń