poniedziałek, 21 maja 2012

Moje zamówienie z Yves Rocher!

Tak,jak wcześniej obiecałam chciałam się z Wami podzielić swoim zamówieniem z Yves Rocher:)

Korzystając z promocji,którą aktualnie ma do zaoferowania Yves Roche,zakupiłam produkty 2 w cenie 1:
-Ekologiczny szampon do włosów 2 x 300 ml
-Mleczko nawilżające do skóry normalnej i suchej z sokiem z agawy 2 x 200 ml
-Krem regenerujący na dzień i na noc z wyciągiem z nagietka 2 x 50 ml

Do zamówienia otrzymałam GRATIS!
-Wodę perfumowaną EVIDENCE 50 ml
-Zegarek ELIPSA

Także same osądźcie Drogie Panie czy warto kupować kosmetyki w Yves Rocher.
Ciekawi mnie również,jakie Wy GRATISY otrzymałyście od Yves Rocher do swoich zakupów?:)

17 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale słyszałam, że mają fajne promocje :) I podobno kolorówka do bani, prawda to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę bronić kolorówki! u mnie rewelacyjnie. co prawda wybór nie jest wielki ale gama colors nature jest świetna.

      Usuń
    2. Co do kolorówki,to używałam tylko kredki do oczu i tuszu do rzęs i byłam zadowolona:)Co do reszty,nie mam pojęcia,jakiej są jakości.

      Usuń
  2. ja z tym zamówieniem otrzymałam krem active sensitive:) zobaczymy co będzie z nastepnym newsletterem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe rzeczy :) chyba sama sobie coś zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają te gratisy :) porządne :) a próbowałaś już coś z tych rzeczy które zamawiałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie,gdyż dopiero dzisiaj dostałam paczkę a wcześniej tych rzeczy nie miałam.
      Recenzje na pewno pojawią się na blogu niebawem:)

      Usuń
  5. fajne gratisy, muszę popatrzeć na ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to ty im płaciłaś przez konto internetowe ? :)
    Bo ja niestety nie mam a bardzo bym chciała mieć te produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze niemialam nic z tej firmy :)
    prodkty wygladaja ciekawie :)
    i jak milo ze dolaczyli Gratisy ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRATISY dołączają do każdego zamówienia,także na prawdę warto:)

      Usuń
  8. kusisz, kusisz, nie dość że uwielbiam kosmetyki z YR to jeszcze wcoraj otworzyli koło mnie Rossmanna, biedna ja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biedna Ty,tylko Twój portfel:P

      Usuń