środa, 30 maja 2012

Margaritkaaa Blog - dla Ciebie:)

Hej Hej Hej:)
Dzisiejszy post będzie poświęcony My Shopping Box,który zorganizowałyśmy sobie na wzajem z Gosią z bloga: http://margaritkaaa.blogspot.com/.Z Gosią znamy się od kilku lat,chodziłyśmy razem do szkoły średniej i dopiero teraz,odnalazłyśmy swoje przywiązanie do siebie:)Mamy wspólną pasję - bloga.Podziwiając bloga OBSESSION : http://somethingtodoff.blogspot.com/,chciałyśmy wymienić się paczkami kosmetyków i mam nadzieję,że OBSESSION się nie obrazi,gdyż w jej BLOG BOXIE,również bardzo chcę wziąć udział:)Gosia,to jest Twoja paczka,dzisiaj ją wysłałam:)

11 komentarzy:

  1. świetny pomysł z tymi paczuszkami blogowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow dzięki no ja zdjęcia nie zrobiłam również dziś wysłałam :) Już mi się podoba cudowna :) Ah mój nie jest tak łądnie zapakowany kocham czerwień :) Za to Ty będziesz miała trochę z rozpakowywaniem :) Wysłałam dziś po 11 Pani na poczcie pow.że jutro paczka powinna dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę,że Obsession nie powinna być nie zadowolona,gdyż my to wymyśliłyśmy wtedy gdy nie mogłyśmy wziąść udziału w Jej boxie,mając jeszcze bloga na onecie.
    P.S. W pakowaniu paczki (obpakowywaniu ją papierem) pomagał mi mój mały mężczyzna więc może byś bardzo artystycznie krzywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywiązanie do siebie jak Ty to ładnie ujełaś :) się rozkleiłam :) no fakt wcześniej mało ze sobą rozmawiałyśmy integrowałyśmy się chyba dopiero przy jakiejś wspólnej pracy czy konkursie na który nas wysłali :) chyba Cię zaspamowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i mam nadzieję,że Gosia będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem szczególnie że to nasze wspólne dzieło :) a wiadomo co my wymyślimy jest najlepsze ;)

      Usuń