poniedziałek, 21 maja 2012

Co w szkatułce - ...SZKATUŁKI... - piszczy:)

Dzień Dobry:)
Na dobry początek tygodnia chcę się z Wami podzielić zawartością mojej "SZKATUŁKI":)
Jest tego na prawdę dużo.Przeważają kolczyki w różnej postaci,ale można również znaleźć łańcuszki z przywieszkami,bransoletki oraz pierścionki.Pragnę zaznaczyć,że uwielbiam biżuterię:)Ale,to chyba nie jest dziwne:P Każda kobieta ją uwielbia...W mojej SZKATUŁCE przewagę stanowi sztuczna biżuteria.
Lubię srebro,ale noszę je od czasu do czasu,sztuczne kolczyki są moimi faworytami.
Gdzie kupuję biżuterię?Na wyprzedażach,gdyż nie lubię przepłacać.Lubię również biżuterię hand-made.
P.S A jaką biżuterię Wy uwielbiacie?


7 komentarzy:

  1. Najwięcej to chyba mam kolczyków i wile z nich jeszcze nie nosiłam ;)
    Kilka pierścionków, ze dwie bransoletki.. także nie ma tego dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam dużo biżuterii,w której jeszcze nie chodziłam,ale jak mi się podobają,że nie chcę się z Nimi rozstawać,gdyż czekają na specjalną okazję:)

      Usuń
  2. wooow sporo tego masz :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę jest tych bibelotów,w połowie nie chodzę,ale przywiązanie robi swoje:)

      Usuń
  3. Strasznie duzo tego masz :)
    niestety ja nie mam dużej kolekcji, może chciała byś coś odać ? mogę sprówować wysłać kilka rzeczy propozycji na wymianę choc wolała bym dostać może to być skromna jedna rzecz bądź kilka bardzo mi zależy

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie świetna kolekcja jak jesteś przywiązana nie oddawaj :)

    OdpowiedzUsuń